Dagens!

Och en till sak som är väldigt bra mig själv. Eller i alla fall ganska ovanligt.

Jag orkade sminka mig idag! Det hör till ovanligheterna numera. Alltså det fanns en tid när jag faktiskt brydde mig. Men sedan slutade jag med det. Det är faktiskt vansinnigt jobbigt att hålla på att kladda varenda dag. Visserligen så ser jag ju lite bättre ut med sminket på. Men det är ju bara synd om de stackarna som ska se mig varje dag. Jag ser ju inte mig själv och kan glatt gnugga mig i ögonen dagen lång.
Men i alla fall. Måndag morgon kom jag på att jag inte sminkat mig sedan i onsdags och kände att jag kanske borde försöka lite i alla fall.
Så nu har jag haft smink två dagar i rad! Oj, oj oj.

Imorgon, däremot, struntar jag i smink och sånt. Det är så att, även om jag tycker att det är fint med smink, så gillar inte mina ögon det.
Jag har sminkat mig två dagar i rad, jag känner att mitt ögoneksem börjar kännas.

Så imorgon blir det tema naturlig plus cortisonsalva. Eventuellt lite apoteketmascara. Antagligen inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0