Visste ni att...?

- Idag har jag tagit Gardasilspruta! Jag känner mig mycket modig. Men man kan ju ifrågasätta min mogenhet när det värsta inte var smärtan - det värsta var att jag inte fick något fint fårplåster (eller var det kor?) som förra gången. Tråkigt enfärgat.

- Mamma kom hem i helgen och hade med sig en bilaga med Storbrittanniens bästa festivaler. Jag dog lite. Mest för att jag vet hur jävla omöjligt det är att gå på någon. Bara för att de ska sätta alla på sådana olönta tider och kosta så mycket. Men ja.

- Jag gjorde nationella läsförståelse i spanska idag, det gick inte så bra. Eller så gick det bra, jag vet inte. Eftersom jag chansade på frågorna jag inte förstod, så är det ju möjligt att jag har rätt på dem. Bara kanske inte så himla troligt. 

- Jag är fruktansvärt glad över att min redovisning om västhuseffekten har skjutits fram till fredag. (Mindre glad för att vi ska ha nationella i NO istället, men ändå.)

- Jag skrev fyra rader om Ondskan på en timme idag.  Det kallas produktivitet.

Okej, intresseklubben får gärna copypastea det här. Men jag försår att mi hemskt gärna vill skriva långa kommentarer om dessa högt intressanta texter. Det kan ni då skicka till min fanmejl, som ni förstår är den inboxen överfull men jag ska försöka ta mig tid att svara på så många som möjligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0