Los días de Gislaved

(Ni som kan: är días maskulint eller feminint??)

Anledningen till att jag inte har bloggat särskilt aktivt är då för att det just nu är årets händelse här i trakterna - Gisledagarna! Officiellt, så är det tivoli, marknad, öltält och diverse halvkända digiloo-artister.. Egentligen är det mest bara en ganska fruktansvärd fjortis- och fyllefest, men i rätt sällskap blir det ändå riktigt trevligt.
 Idag har jag kollat på karnevalen, och sedan mest hängt i skuggan och ätit. Har även sett Caroline Af Ugglas soundchecka. Nu när det  är Gisledagar så behöver jag inte vara avundsjuk på alla som är på Siesta just nu.. Ska antagligen avnjuta en stjärnspäckad kväll - Molly Sandén, Simon Norrsveden, Star Pilots, Caroline Af Ugglas och någon jag inte kommer ihåg. Såvida inte jag eller mina vänner tröttnar, och går runt och hälsar på folk istället - det är nämligen det man gör på Gisledagarna, pretty much. Igår var jag även och lyssnade på bandet min bror är med i. Jag var väl måttligt imponerad. De dödade Hero med Enrique Iglesias, men jag lät det gå eftersom sångaren dedikerade den till sin tjej och jag tyckte det var gulligt. Jag har väl inte så mycket mer att säga om det, men än att det var mest drag när de spelade min kära lilla ponny.

Nu hade jag tänkt äta lite vegetarisk lasagne, sedan ska jag tillbaka upp till centrum och se om det är drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0