Jag hjärta spotify

Har jag nämnt hur fantastiskt Spotify är?? Om jag inte har det, så passar jag på att göra det nu. Det är fruktansvärt fantastiskt.
I alla fall, jag har två playlists, en på pappas inloggning och en på mammas. Jag använder typ bara mammas nuförtiden och jag är väldigt generös när det gäller att välja låtar, så jag lägger till nya låtar mest hela tiden, för att sedan tröttna och klicka förbi dem efter någon vecka. Men ja. I alla fall, så hade min syster mammas spotify nu, så jag sitter och lyssnar på min "gamla" lista, den som jag lade till en massa låtar på för någon/några månader sedan. Det är sjukt kul att höra alla låtar som jag gillade så fantastiskt då.

Tydligen så kan man skicka och länka playlists, men teknisk som jag är så har jag inte en aning om hur man gör det. I varje fall så hade ni säkert inte velat se mina överdrivet långa låtlistor som är totalt random.

Dagen har för övrigt spenderats tillsammans med Hanna, NO-powerpoint om växthuseffekten, guitarhero och päronsoda. Sånt gillar vi. Okej, inte NO:n kanske, men nu är vi i alla fall färdiga. Eh, ska bara lära mig vad det är vi ska redovisa om också och sedan är det klart. Sedan har jag bara en book report till engelskan (about a boy), uppsats/analys till svenskan (ondskan), So-prov (arbetsmarknaden), matteprov, och alla spanska nationella kvar att göra. Easy!! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan man göra egna spellistor på Spotify? Hur då?

2009-05-21 @ 23:30:30
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0