Idag är hon arg på jönköpings länstrafik.

Vet ni en sak???

Imorgon ska jag till Huskvarna, tralalalalala! Jag var med i en tävling på radio jönköpings hemsida, mest på skoj, och precis innan jag åker till Öreryd så står det:

"Vinn Popadelica-biljetter

Valborgsmässoafton 2009
Tävlingen är avslutad. Vinnare blev Miranda Simmons i Gislaved. Grattis!"

Läs mer

Jag trodde jag hallucinerade men det var sant. Så jag och söta Hanna ska åka till Jönköping klockan 7.40 imorgon bitti och hänga där tills det är dags att åka till Huskvarna. Visserligen så går det inga bussar någonstans så vi måste åka vid kvart över nio och missar både Markus Krunegård och Florence Valentin. Men ändå. Man kan inte få allt, och jag är lika glad för det. Jag är bara pretty överpepp just nu. Pepp, pepp, pepp.
Så imorgon har jag dejt med bussar, Hanna och I'm from Barcelona. Och det är ju inte helt fel det heller!

För övrigt så har det varit mycket skönt i Öreryd. Det är ju liksom ganska avslappnande att hänga på ett ställe, gå förbi en mack med ett fik och utbrista: "Men kolla! Hallå det är folk där borta!". Det är nämligen inte det särskilt ofta i de trakterna.

Men ja. Eftersom min väckarklocka står på 6.08 så känns det som att jag borde gå och lägga mig nu. Jag rapporterar om Huskvarna (för övrigt ska det bli intressant att se hur jag hittar i en stad jag aldrig varit i.. Men det fixar sig.) när jag kommer hem eller på söndag eller något.

Ehja. Wish me luck. Om cirka tio timmar ska jag åka mot min livs första festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0