Give me a fucking break.


Men hallå.
Hur mycket är det meningen att jag ska orka stå ut med egentligen? Carl fucking Barât kommer till Peace and Love. Och Pete Doherty. Jag dör! Jag är så in i helvete deppad att det finns noll procents chans att jag kommer att gå.
Jag vet att jag inte borde vara missunnsam och det är jättekul för dem som åker och blablabla.. Men jag är bara så äckligt avundsjuk just nu, så jag lyckas bara med att känna det.

Hoppas alla har jäääävligt kul uppe i Borlänge i sommar nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet hur du känner. GBGs finest är där också och jag har också noll procents chans att komma dit. Fuck.

2009-05-05 @ 22:01:59
URL: http://beatelspojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, nej vad illa att jag inte kan stava till mitt eget bloggnamn... Det måste jag ha gjort länge ju.



Skulle valt något enklare kanske. Tack för hjälpen!

2009-05-07 @ 12:46:01
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0