What have I done to deserve this?

Eller kanske mer what was I thinking when I did this.

Jag ska på något sorts intagningsprov till estet musik nästa torsdag. Jag ska gå till gymnasiet till musiksalen och så ska jag gå in där och spela några låtar på gitarr och sjunga till och göra ett notprov. Jag har försökt att inte göra någon stor grej av det här. Det går sådär. jag kan sammanfatta allt till att jag är så jävla nervös att jag inte vet vad jag gör.

Det kanske kan bero på att jag bara har spelat gitarr sedan typ oktober, att jag aldrig har läst en not i mitt liv och att jag inte har sjungit seriöst inför någon sedan jag var typ fem år.

Hur fan tänkte jag när jag sökte till Estet musik?!

Det är 27 stycken som har sökt det som förstaval. Två av dessa är från gislaved. TVÅ. En av dem är jag, den andra min kompis. Och hon ska inte göra provet samma dag som jag.

Jag skojar inte, det här händer, på riktigt. Det korkade är att jag inte har någon annan att skylla än mig själv. Jag var så dum att jag sökte till estet musik när jag inte kan spela något. Så jag kan inte blame it on någon annan.

Åh, jag vill inte. Jag kommer att dö.

Eller nej, så får jag inte tänka. Men det enda bra med den här situationen är att jag inte kommer att dö. Annars så kan väl allt hemskt hända. Usch.

Save me from next thursday, oh save me from next thursday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0