.

Eh.. ursäkta för dålig uppdatering hade jag sagt, men det låter så tråkigt.
Ingenting har hänt, direkt, som är värt att skriva om. Jag har kollat på NME awards och ätit. Massor. Kanske lite för mycket. Men ja.
Idag ska jag kolla på min broders innebandy, mest för att komma ut lite. Sedan hade jag väl tänkt läsa i The Undomestic Godess för typ tredje gången, och äta upp mitt godis.

Usch, känner mig sådär meningslös och tråkig, som jag gjorde jämt för något år sedan. Orkar ingenting, vill allting.

Annars.. så har jag väl inte så mycket att rapportera. Utom att torsdag var höjdpunkten på veckan, jag shoppade en randig tröja på Gina som jag älskar. Roligast var på Cubus, jag och en massa andra stod i kön, Frida och Leonard stod i mitten av affären och sjöng Beyonce och skrattade så tårarna rann. Hanna och Jonas kollade på dem och skämdes. Jag skrattade, alla i affären bara kollade på detta smått udda sällskap som kallas mina vänner. Så går det när man släpper lös oss i Göteborg. Mary Poppins var också rolig att se, men när klockan blev så mycket var jag lite för trött för att bry mig.

Så just nu sitter jag bara mest och orkar inte med skola imorgon.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0