Valfri spännande rubrik

Igår så var jag, min syster, min mamma och min mormor vid Isaberg för att paddla kanot. Det var ju också, eh, en intressant upplevelse. Det överträffade visserligen mina förväntningar, men jag hade nästan inga så det kanske inte räknas. Det är ett ungeför lika starkt argument när jag skulle kommentera Stereophonics:
"Nej alltså jag har ingen direkt relation till dem. Ganska så ointressant men helt okej, liksom. Typ som Oasis... Fast han som sjunger är snyggare än Noel Gallagher. "
Där började min bror skratta och jag insåg att ja, Noel G är ungefär lika snygg som ringaren av notre dam så det var väl inget vidare argument. Men ändå.

Ehjuste, paddlingen var det ja. Som sagt, det gick hyfsat bra och jag kom hem hel och torr. Ja, ni hörde rätt. Jag ramlade inte i. Det är stort. En av mina obefintliga förväntningar var att jag skulle bli sjukt blöt på grund av min klumpighet ograciöshet ska vi säga för omväxlingens skull. Men det blev jag inte, så jag är very nöjd.

Annars, händer det inte mycket hos mig. Jag har varit duktig och lämnat alla skivor och böcker till biblioteket så att de inte blir försenade när jag är borta. Jag är glad också, för att för det första, så åker jag på måndag (woop!) och för det andra, så kom mina jeansleggings igår (jag ska bara börja lyssna på Rix FM så har jag slutfört vägen till mainstream!)

Och imorgon är det midsommar också! Det är aldrig någon big deal hos oss eftersom engelsmän inte firar midsommar och så, men yo y mi familia ska hänga med en annan familj vi känner så det blir säkert trevligt. I vilket fall brukar det alltid bli himla god mat, så det är ju lönt att vara med bara för det.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0