Min torsdag i stora drag

Nu är det väl ingen som har missat det men jag har sommarlov nu. Det känns underbart härligt, och i mitt femtonåriga liv så har jag ärligt talat aldrig upplevt en känsla som den man får när man går ut ur skolan och vet att man har ett långt lov framför sig. Igår var dagen då jag fick uppleva den känslan ännu en gång, och gissa om jag var glad.

Saker man kan roa sig med när man är så glad:
- Man kan gå till Hanna och äta en lunch bestående av muffins, jordgubbar och glass
- Man kan spela in en video till single ladies
- Man kan använda all överskottsenergi till att städa hela sitt sjukt stökiga rum
- Man kan grilla i spöregn
- Man kan ungås med tjejerna i sin klass (som inte är sin klass längre) och få världens sugar high
- Man kan genom denna high tycka att det är fruktansvärt roligt att sitta och skrika, och busringa till diverse folk (jo, det här med mogen humor, då..)
- Man kan känna sig sjukt trött när man kommer hem och sova 10 och en halv timmar i sträck

..så det var väl min torsdag i stora drag, måste jag erkänna. Idag tar jag igen mig genom att knappt göra någonting alls.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Nej då! :)



Hur lyckades ni få en sugar high? Haha :D Måste visa mig Single Ladies videon :D

2009-06-12 @ 17:16:39
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0