Listor

Okej, nu har den här länken officiellt förvandlats till en sjukt trist blogg. Jag ska göra en lista.
jag vet att det är fruktansvärt fantasilöst. Jag skyller på att jag ville lyssna på musik innan nästa Skins-avsnitt och jag var tvungen att roa mig med något.

Rockare
[x] Du har ganska långt hår.
[ ] Du gillar öl.
[ ] Du har varit med i en mosh pit.
[x] Du tror inte på gud.
[x] Du äger nitar.
[x] Du kan spela gitarr. (inte så bra än, men det räknas också ;))
[ ] Du äger boots
Totalt: 4

Gothare
[x] Du använder svart eyeliner. (använder det till att göra 50's style flicks eller stjärnor. men ändå.)
[ ] Det mesta du har på dig är svart.
[ ] Du tänker på döden ofta.
[ ] Du vill dö.
[/] Du är osocial.
[ ] Du gillar hot topic.
[ ] Du är ond.
Total: 1.5

Hardcore
[ ] Du spelar/har spelat i ett hardcore band.
[ ] Du har skadat dig när du moshat.
[ ] Du har skadat någon annan när du moshat.
[ ] Du vet den sanna meningen med ?24?.
[ ] Du har varit på en hardcore spelning/konsert.
[ ] Du är XforeverXtrueXforeverXfreeX.
[ ] Klär du dig ofta i college-type kläder.
Total: 0

Punkare
[x] Du skiter i det mesta.
[ ] Du åker skateboard.
[x] Du gör tröga saker med dina vänner.
[ ] Du hamnar ofta i trubbel med polisen.
[ ] Du har fler piercingar än i öronen.
[ ] Du har kysst nån du tycker är väldigt ful när du va full.
[ ] Du kallar vissa för posers.
Total: 2

Hippie
[ ] Du har väldigt långt hår.
[ ] Du har en tye-dye t-shirt.
[ ] Du vill rädda djur. (inte aktivt i alla fall :'D)
[x] Du tycker krig är onödigt.
[ ] Du gillar folkmusik.
[ ] Du har deltagit i demostrationer.
[ ] Du tycker det är roligt att sitta och sjunga tillsammans med några andra och spela gitarr.
Total: 1

Rasta
[ ] Du gillar reggae.
[ ] Du älskar bob marley.
[ ] Du gillar färgerna röd, gul och grön.
[ ] Du röker marijuana ibland/ofta.
[ ] Du har argumenterat med någon om att gräs är bättre än alkohol.
[ ] Du har dreads.
[ ] Du önskar saker 4:20.
Total: 0

Emo
[ ] Du gråter ofta.
[ ] Du klär dig i hoodies ofta.
[ ] Folk förstår sig inte på dig.
[ ] Du skriver låtar/dikter.
[ ] Du har färgat ditt hår svart.
[ ] Du klipper ditt egna hår ibland.
[ ] Du känner dig väldigt ensam ibland.
Total: 0

Surfare
[ ] Du surfar. 
[ ] Du har på dig flip flops året om.
[ ] Du går upp före kl 6 varje morgon.
[x] Du äger ett par shorts.
[ ] Du vill vara på stranden nu.
[ ] Du hatar turister.
[ ] Du dyrkar sommaren.
Total: 1

Nörd
[ ] Du har glasögon.
[x] Du har bra betyg.
[ ] Du använder inhalator.
[ ] Du har pennor i fickorna.
[x] Du sitter ofta vid datorn.
[x] Du är blyg inför motsatta könet.
[ ] Du spelar playstation.
Total: 3

Indie
[x] Du följer inte modet.
[x] The Libertines är något av dina favoritband. (skojar du eller??)
[ ] Du gillar Starbucks.
[x] Sticker du ut från alla dina vänner.
[ ] Äger du en lila hoodie.
[x] Skiter du i vad folk tycker om dig.
[x] Har du på dig kläder som man inte kan köpa där du bor.
Total: 5

Resultat:
Rockare -4
Gothare -1,5
Hardcore -0
Punkare -2
Hippie -1
Rasta -0
Emo -0
Surfare -1
Nörd -3
Indie -5


Haha, jag är indie! Det känns party. hade ju inte varit så kul om jag hade blivit typ emo. För en gångs skull så stämmer ett sånt här test lite i alla fall. Visserligen, så vet jag ju ochså att jag bara är en liten wannabe-indieflicka och inte alls the real thing, men jag kan ju få sitta här och låtsas ifred, haha.

Nu ska jag kolla på ett Skins-avsnitt till! Jag älskade förra avsnittet, som handlade om Maxxie och Anwar, när de var i Ryssland. Så sjukt kul! Dessutom skrivet av bland annat Simon Amstell, så det förklarar ju lite, haha.

Kommentarer
Postat av: Leonard

"[ ] Du har varit med i en mosh pit" haha jag vet inte ens vad det är :D

2009-06-16 @ 14:11:56
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0