Jag har tid, jag har lediga dagar

(Tvivel - Lars Winnerbäck)

Det är du och jag, Lasse. Du och jag.

Idag har jag minsann haft tid. Jag har hunnit med att sitta ute och kolla på medan mormor och mamma förintar ogräs, och så har jag kollat på tv och ätit glass. Och så har jag lärt mig All About You på gitarr och hjälpt till att städa i källaren. Eller, jag var kanske inte så himla mycket hjälp, men jag var där i alla fall och det är det som räknas. Så jag slängde en massa gamla gosedjur och hittade en hel hög med gamla top of the pops-tidningar som jag ska kolla igenom. Sånt är kul!

Annars, så har jag som sagt tid. Och lediga dagar. Jag har ingenting kul inplanerat fram tills måndag, när jag åker till england.

Ingenting, ingenting i min kalender idag, som Veronica Maggio en gång sa. Nu ska jag hitta något annat spännande sätt att döda tid på.

Kanske borde jag bara njuta av att vara ledig...

...Kanske borde jag vänta med att njuta tills jag kan andas genom näsan utan att det svider på grund av all nässprej och alla tusentals snytningar som har genomförts dessa dagar.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Lisa

...."Och så har jag lärt mig All About You på gitarr och hjälpt till att städa i källaren."...



om du menar mcfly så är jag nästan stolt över dig. :))

ses på lördag? :D

2009-06-18 @ 17:14:56
URL: http://seventhoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0