Dagens i-landsproblem!

Nu törstar väl alla för information på min mp3 också, så jag kände att det är dags att uppdatera den kategorin också när jag ändå är i farten.
Nu är det såhär att jag har en del mycket trevliga skivor som jag har fått låna av lite olika ställen (bror, syster, bibliotek) som jag tänkte ladda in i min mp3. Mer exakt, så var det:
- Now that's what I call music 72 (2 skivor)
- Muse - Supermassive Black Hole
- Moneybrother - To Die Alone
- Miss Li - God put a rainbow in the sky
- The Killers - Day and Age
- The Cure - Greatest Hits

Så jag var mycket peppad på att få lite ny musik när jag kom på att jag har ju fyllt upp mina 4 GB! Åh, ett ilandsproblem men lika ledsamt för det. Så jag måste radera 7 skivor musik för att få plats. Det känns sjukt ledsamt, men det måste göras.
Någon gång snart ska jag se till att spara pengar och köpa en fin iPod men en massa plats, men inte nu. jag har en englandsresa och god knows att det inte är mycket pengar kvar när jag kommer hem fårn sånt.

I-landsproblem kanske är just i-landsproblem, men det känns fortfarande sjukt centralt i mitt liv just nu.

Om jag har någon som läser så är det ju kul att höra vad det är för i-landsproblem som är bugging you just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0