This is a gift, it comes with a price

(Florence + The Machine - Rabbit Heart)

Imorgon är det sista dagen på jobbet! Jag är pepp.
Jag ska inte överdriva, det har varit helt okej, men det ska ändå bli skönt att inte spendera sex timmar per dag med att
a)Kolla ut genom fönstret vid kassan för att se klocktornet (klockan har aldrig gått så sakta som när man kollar på den var trejde minut)
b)Stå ute på lagret och damma hyllor (jobbigare än vad det låter när det finns väldigt många hyllor och det står cirka femtioelva små glaslyktor som man måste flytta på för att kunna damma, på typ varje hylla.)

Men ja. Ändå, jag kunde ju fått mycket värre sommarjobb så jag ska väl inte klaga.

I vilket fall, så har jag bakat kladdmuffins som jag tänkte bjuda på sista dagen på jobbet sådär, och dagen till ära har jag till och med pimpat dem med glasyr och rosa strössel. De är så fina så.

Om jag hade haft batterier i kameran hade jag tagit kort på dem. Men nu har jag inte det.
Bara för att jag inte har det nu tänkte jag dela med mig av några kort som jag tog när jag hade det.

Två morgnar av dessa tre veckor har jag haft batterier och känt mig peppad och tagit kort på mig själv (jag börjar inte förrän halv tolv. Det blir en del dötid.)

Då kunde det se ut såhär:

Det var fredag och det ville jag fira med rött läppstift.


Hello sailor!
Så här såg jag ut två gånger på tre veckor. Det är ganska mycket för mig tror jag. Men ja. Jag tycker om sailorstil. ;)

Men nu, så ska jag gå och dekorera en kladdkaka som min bror ska ha med sig till jobbet, sen ska jag sätta mig vid tvn, minsann.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0