There's nothing else to compare

Just nu:

- Jag spotifyar Muse och tycker att de gör sjukt bra coverversioner av låtar. Jag älskar Can't take my eyes off you och Please, please please let me get what I want. Hur bra?
Är mucho peppad på att se dem i höst nu - först på listan på anledningar till att hösten inte är så farlig som jag kan tycka. (på den listan finns annars bara fina tv-program som börjar. Eh, ja.)
- Jag tycker att det är ofattbart skönt att jag precis har klarat av en hel vecka på Presentverkstan och belönar mig med mycket goda chips och min bästaste dip.
- Jag tycker fruktansvärt mycket om ordet innovativ (veckans ord!) och eftersom ingen i min familj vet riktigt vad det betyder (okej, okej, om jag ska vara ärlig så vet inte jag den exakta betydelsen heller) så slänger jag in det i varannan mening.
- Jag tycker att det är kul med onödiga listor.

Snart:

- Äta mera chips och dip
- Kolla på random humorprogram på C4 med bror
- Kolla på sista avsnittet på Skins series one!



Nej, jag har inte mer spännande liv än detta vissa dagar. Please accept this.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jag har nyss upptäckt Billie Holiday, hon är ju hur bra som helst! Köpte ett helt album igar haha :) Vi ses, ha det sa bra!



Leonard

2009-07-10 @ 23:12:14
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0