Hör dåligt och fattar trögt

...Jag jobbar ju då på Presentverkstan i Gislaved.
Det går bra.

Så länge ingen av kunderna vill att jag ska:
a)Hjälpa dem med att hitta något eller fråga något om produkterna (eftersom jag inte har en aning om någonting)
b)Köper någonting och ber mig slå in det (okej, det heter ju presentverkstan men det är ju bara så pinsamt när jag ska slå in någonting där och de andra anställda gör sjukt fina paket så förväntar sig mina kunder samma sak så tar jag dubbelt så lång tid på mig och så blir det inte alls lika fint och jag har bara lust att be om ursäkt istället för att ge dem kvittot, le och säga tack så mycket, hej!. )
c)Inte betalar med kort/inte betalar med rätt växel så jag måste stå där och räkna på fingrarna som en annan retard.

Men annars, så är det bra. Typ.

Kommentarer
Postat av: Småbloggskommentatorn

Nu har jag bloggat om dig :) Läs vad jag skrivit på www.metrobloggen.se/bloggk



/SBK

2009-07-16 @ 10:51:56
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk
Postat av: Småbloggskommentatorn

Du missuppfattade nog mig, jag menade ju att du hade självdistans :)

2009-07-16 @ 21:23:03
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0