Love is a time machine, up on the silver screen

Jag vill gå på bio. Har inte varit på jättejättelänge och jag är sjukt sugen på att gå och se någon film.
Men.. två problem:
- Jag har ingen att gå med
- Ingen bra film visas

Så jag har liksom inte riktigt oddsen med mig.
Jag vill se Angus, thongs and perfect snogging. Jag vill se I taket lyser stjärnorna. Jag vill se Harry Potter. Jag vill se En shopaholics bekännelser.

Däremot är jag inte så pepp på att se Bolt, eller Wallander. Det är det som erbjuds i Gislaveds biograf i helgen, ungefär.

Så jag får väl nöja mig med att kolla på National Treasure på någon filmkanal ikväll.

Kulkulkulkulkulkulkulkulkul.

(ja, jag har extremt tråkigt.)

Kommentarer
Postat av: mango

aw!! jag räknar ner dagarna till i taket lyser stjärnorna.. :)



puss

2009-01-25 @ 16:30:30
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0