Fyndig rubrik

Mitt liv är freaking spännande. Faktiskt.

Här sitter jag på en lördagsförmiddag och tittar på Runaway Bride och målar mina naglar orange (jag köper bara nagellack som inte passar till någonting, eftersom jag inte orkar måla nytt varje gång jag byter kläder så målar jag typ en gång varannan vecka, med en färg som inte passar till ett skit. Då ser det ut som att det är meningen. Typ.).

Jag har kollat på inspelat Skins till frukosten, det är från och med nu min favoritserie. Fuck you, Top model. :'D
Så jag kollade på det och önskade att jag var äldre och gick på college i England och var cool och var snygg. Fast minus all knark, cigg och alkohol.

I eftermiddag hade jag tänkt.. göra ingenting. Jag har ganska så vansinningt tråkigt. Men jag är halvsjuk och borde verkligen vila upp mig. Så eftermiddagen kommer väl bestå av mer TV, marabou mjölkchoklad och ELLE.

Tänk om alla andra kunde ha lika roligt som jag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skulle vilja trösta med någon ful klyscha men jag hoppar det.



Så ser ganska många av mina dagar också, men jag tycker att det är så komiskt så jag skrattar åt det hela. Jag är störd.



2009-01-24 @ 18:23:19
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, det med naglarna... Jag försöker sluta bita på nagliarna så jag målade halva nageln röd och andra halvan lila... Blev väldigt fult.

2009-01-24 @ 18:24:04
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0