Lördagssöndag

Idag är det söndag, men jag har ingen söndagsångest, bara för att jag har sportlov. Hallelujah vad skönt. jag och mina kompisar invigde sportlovet igår, med bad i simhallen (klätter på den uppblåsbara hinderbanad som de sätter upp på sportlovet! Vi är inte alls för gamla.). På kvällen kollade vi på melodifestivalen. Eller ja, jag vet inte riktigt om man kan kalla det kolla, jag missade hela Emilias bidrag för vi hade fullt upp att leka gravida just då. Eh, fråga inte.

När fotbollen är slut på tv (vilket den aldrig verkar vara) så ska jag se Skins och Top Model. Underbart.

Ursäkta för extremt tråkigt inlägg, men jag äter choklad och jag kan inte göra två saker samtidigt, det här inlägget är skrivet på autopilot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0