I'm stupid, I'm staying.

Jag har överlevt ännu en vecka och nu är det helg.. Bättre till och med, lov! Känns hur skönt som helst. Visserligen är det bara fyra veckor sedan vi började skolan, men såhär i januari-februari (okej då, alltid!) blir jag så trött. Om jag inte minns fel så har jag inte gått och lagt mig senare än halv tio en enda dag den här veckan. Eh, ja, jag är ganska trött av mig. Klockan nio är lagom. Helst nio, tio timmar varje natt, minst åtta! Haha, min pappa och bror bara skrattar åt mig när jag lägger mig tidigt, nattugglor som de är. Men jag är trött. Mest hela tiden.

Jag känner att jag har förtjänat mitt lov nu, helt ärligt. Förra veckan skrev jag det längsta historieprovet i världen, den här veckan har jag haft matteprov, två nationella prov, inlämning & redovisning i spanska och inlämning i engelska. Så jag klagar inte över en vecka ledigt. De enda läxorna jag har nu är en uppsats om narkotika till NO:n och så ska jag läsa ut Möss och Människor. Men det ska jag väl klara av. Hm, kanske.

Idag är planerna ganska så få, jag hade tänkt hjälpa till med maten, och sedan ska jag parkera mig framför tvn med en massa glass, jag har varit sugen på det hela långa veckan.

För övrigt är jag trött på snön. Jag vill ha vår.

Och för övrigt nummer två, är att jag tycker att det är stört att jag har vaknat till samma låt två gånger den här veckan (jag vaknar till P3). Until we Bleed med Lykke Li/Kleerup har jag vaknat till. I måndags och idag. Det har hjärntvättat mig, jag älskar den låten nu.

Men nu måste jag verkligen dra mig, måste städa lite smått.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Alla borde älska Until We Bleed.

2009-02-06 @ 21:39:21
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0