Hey baby, hey baby, heey

En konversation i det Simmonska huset igårkväll:

Jag: -Vincent, du måste sluta spela trummor nu för att jag ska sova.
Vincent - Eh, då får jag inte kasta pil heller?
Jag: - Nej, jag ska sova nu.
(Vincent blir irriterad)
Jag: - Men vadå, jag har faktiskt prov imorgon, jag måste sova, förlåt då!
Vincent: - Nej, men det är inte så kul att ha en bebis till syster som går och lägger sig typ klockan sju!
Jag: - Klockan är faktiskt inte allt sju, den är nio!
Vincent: - Ja, men ändå. Vem går och lägger sig klockan nio?!
Jag: - Jag gör det!
(jag går nöjt ut ur källaren, har vunnit. Vincent kommer upp och sätter på TV:n)
Jag: - Du får inte kolla på tv, pappa spelar in gossip girl åt mig!
Vincent: - Men vad får jag göra då?

Då går jag in på mitt rum, ännu nöjdare. Mohahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0