My husband

Åh, jag var ute i snön efter maten idag. Det var mörkt och det var kramsnö och jag var pepp.
Sprang ut och byggde typ.. kanske världens finaste snögubbe.


Öh, är han snygg eller är han snygg? Han heter Sean-Pierre och han är min man. Man får liksom se igenom det faktum att han är lite tunnhårig, att han är lite ojämn, att hans ena arm är lite längre än den andra, att han har lite problem med bukfetma och att han kan vara lite kall mot nya personer. 

ÅÅÅÅHFYFAN VILKEN HUMOR JAG HAR!

Okej, nu ska jag gå med i mogna klubben och sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: stephanie

hahahahaha gud jul Miranda<3

2009-12-25 @ 03:08:53
Postat av: Lina

HHAHAHAHAHAHAHAHHA :D

2009-12-26 @ 16:26:56
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0