Music is the cure

(Little Boots - Remedy)

Åh. Nu sitter jag fortfarande här. Istället för att göra något någorlunda produktivt med mitt liv. Hur kommer det sig att söndagar alltid bara går förbi innan jag har hunnit fatta att de har börjat?? I don't know.

Nyss gjorde min kusin mig väldigt glad när hon sa att hon skrev en engelskuppsats om "a person I admire" och hon valde mig. Nu tycker jag kanske inte att jag är någon vidare speciell förebild, men det gjorde ändå min dag lite granna sådär.

Annars händer det fortfarande ingenting här. Eftersom jag inte var hemma på typ hela dagen igår borde jag verkligen ta tag i mitt liv.
Jo igår var jag ju i Göteborg på dagen.. Kom ju i säng ganska sent. Sen kom mamma och väckte mig vid halv åtta. "DRIVER DU MED MIG" var mitt svar och jag ville bara somna om.. men det fick jag inte.
Skumt nog så lyckades jag gå runt i Göteborg utan att köpa någonting.. Ganska weird eftersom jag är en shopaholic på hög nivå (mammaaa, jag måste köpa den kjolen! Jag verkligen MÅSTE! -Men du fick ju en nyss och köpte en förra veckan!). Men det gick. Sen hängde vi på liseberg på eftermiddagen en stund.. Jag var trött i fötterna och köpte Ben & Jerrysglass.
Sen satte jag mig på bussen hem. När jag kom hem gällde det att byta om lite snabbt (invigde min nya fina röööda kjol!) och packa en mindre väska. Sedan åkte vi till Smålandsstenar!
Det var ett ungdomsmöte i Pingstkyrkan.

Jag är inte kristen, personligen, men många i klassen är troende och skulle vara med där och så, så jag tänkte varför inte.
Det var mysigast på fikat efteråt, då satt vi ett bra tag och tjötade.

Sen var jag trött och åkte hem. Sov länge imorse.. Nu sitter jag här. Borde verkligenverkligenverkligen plugga samhäll. Orkar inte.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0