Läget just nu

Idag är det söndag.. Men det är lov, så jag har egentligen ingen koll på vilken dag det är och det är ju egentligen ingen skillnad.
Eller, ja. Det finns ju undantag. Det kan ju vara så att jag hängde med en del fina vänner igår och vi kom på att "det är ju lördag! Vi måste gå och köpa godis!!" Sådär som om vi inte hade gjort det om det inte var lördag, liksom.

Annars så händer väl inte så mycket just nu. Jag har på mig min nya vita tyllkjol och känner mig fin. Igår hade vi gäster här men jag var trött och orkade inte riktigt låtsas att jag var socialt kompetent. Eller nåt.

Nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till Nick & Norah's infinite playlist, så himla fint! Jag fick den i julklapp och hade tänkt se den någon gång snart, den verkar så bra.

Negativt i livet just nu är att jag har fått ont i halsen. Vilket betyder att jag kommer att bli förkyld och antagligen också dödssjuk inom den närmsta framtiden, om man tänker som jag och är melodramatisk.
Är man inte det, så har jag bara ont i halsen.

Idag ska jag också träffa Hanna, åka buss och hänga i Gnosjö. Det ska nog bli fint!

Men nu så tänkte jag att jag skulle sajna ut, ta tag i mitt liv och göra nåt vettigt med mitt liv.
But then again, maybe not.

(Shout Out Louds - Very Loud)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0