Lägesrapport

Ojdå. Det blev lite sent. Varför skulle jag ha denna skoldata.. Blir ju så beroende. I alla fall. Tänkte uppdatera mig på facebook.. men det blev för långt. Så jag skriver här.

Miranda Simmons
är sjukt trött. Har haft en heeel skoldag, komplett med salsa på estetisk verksamhet. Sedan var det lite dansavslutning. Det var sjukt nice. Alla är ju bara så sjukt duktiga.
När jag kom hem duchade jag. Åt lite paj, satt i morgonrock och en handduk i huvudet och funderade på mina planer för kvällen.
Alternativ ett var att sitta hemma med familjen och kolla idol och tjocka mig.
Alternativ två var att hänga på min bror som skulle till gisleparken på lite konsert. Anledningen till att jag tvekade var ungefär "men jag känner ju ingen där och alla är typ flötiga hårdrockare och så står jag så känner jag ingen så kollar alla på mig och undrar vad jag är för mupphead!".
Ehja.
Men jag plattade luggen lite snabbt, klädde på mig och gick dit i alla fall. Och det blev ganska trevligt ändå! Inga band som jag direkt gillade..
Men när folk började mosha var det ju ganska kul att se på. Så det var ju en upplevelse i vilket fall! Och mellan banden stod jag och pratade med lite people. Kände mig lite socialt handikappad och ingenting att säga och tråkig och weird och sådär ett tag, men det funkar. Det var nice. Ändå.

Men nu måste jag ju verkligen lägga mig. Ska upp tiidigt imorgon, ska till liseberg på julmarknad. Inte helt fel!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Vi ska också på Liseberg julmarknad, fast nästa vecka då :D

2009-12-06 @ 12:11:50
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0