It was the first one of the day, it was the last one of the night

Idag lyssnar jag på Merry Go Round med Babyshambles. Jag hade liksom glömt bort att den är väldigt fin. Annars har jag haft en sjukt mysig kväll med mina vänner. Fast tiden räcker ju inte alltid till som man vill, vi sitter där och pratar om allt och ingenting och plötsligt är det natt och så ska man hem.
Så nu är det natt. Men jag sover inte. Jag sitter i min säng och äter chips.. as you do, sådär. Lyssnar på min chill-playlist och gör ingenting.

Vet att jag verkligen borde sova nu, eftersom jag börjar tänka alldeles för mycket och bli helt depp annars.
Ska lägga mig och sova med vetskapen att jag kan sova hur länge jag vill imorgon.. Sjukt härligt!
Sen har jag absolut ingenting inplanerat på hela helgen sen.
På ett sätt känns ju det ganska härligt, får lite tid att bara vara och ta det lugnt. Men jag kommer antagligen börja klättra på väggarna efter några timmar och bli rastlös och ha tråkigt.

Okej nu svamlar jag.

Jag ska sova nu, tänkte jag. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0