Rim och reson


Idag är det tisdag. Det har varit lite upp och ner. Dagen började bra med ännu en inställd spansklektion... Det är verkligen aldrig fel. Spanska är typ det vidrigaste ämnet jag vet, det är så fruktansvärt tråkigt. Dubbel lektion på tisdag morgon är typ.. döden. Faktiskt.
Vi hade historielektion utan lärare (som vanligt) så då satt klassen och kollade på youtube-klipp på projektorn.
Sedan kände jag mig lite duktig när jag i alla fall hittade till fronter där läraren hade skrivit vår uppgift. Då känns det som att man har blivit duktigaflickan i klassen lite grand, när man hittar detta:

"Vi börjar med en ny epok - UPPLYSNINGSTIDEN.

1. Hitta detta kapitel i era böcker. Miranda eller Hanna skriver sidnumret på tavlan - jag har tyvärr inte den blåa boken hemma."

Ärligt talat, jag kan för mitt liv inte förstå hur alla lärare kan tycka att jag är så himla ordningsam och duktig. jag är till och med klassens ordningsman.
Detta är naturligtvis bullshit eftersom jag är den mest förvirrade människan ajg vet och har verkligen INGEN koll på någonting.
Men det är fint.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0