Tja svenne!

Nu kanske det finns en del som har märkt att jag spenderar en ledsamt stor andel av mitt liv med att störa mig på Spotify-reklamer.

Jag gnällde på Darins för hans fejkamerikanska.
Jag gnällde (mycket) på Danel Lindström för hans dåliga engelska.
Jag gnällde på Way Out West-reklamen, för att, ja.
För att den består av detta:

"Hi, this is Caroline from glasvegas"
(jag, som tycker att detta är ett hån mot alla som inte ska på Way Out West) -"FUCK YOU CAROLINE FROM GLASVEGAS!"
(tjejen i reklamen:) -ta tågät till svärjess vassaste fästival - wiaoutwäst! Med artister som Lilliälen, vampajer wikänd, arktick mankis, och många många fler!"

(jag) *håller för öronen och rullar runt på golvet*

...så då vet ni. Men nu när Way Out West är slut så måste jag ju hitta på nåt nytt att klaga över.

Då gnäller jag över Block party-reklamen!
Om man nu ska bortse från att jonas eller vad han nu heter är sjukt irriterande och ropar "Hej svenne! Tjo svenne! Tja svenne! mitt bland sina favoritlåtar, så koncentrerar jag mig på det faktum att han säger att det är "öppet för alla, från 21 år!"

Nu kanske det bara är jag som är lättirriterad och tycker att detta också är ett hån, nu mot dem som nu inte har fyllt 21 år. Då tänker jag istället "FUCK YOU, MISTER TJO SVENNE!"

Men som sagt, det kanske bara är jag som är ovanligt lättirriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0