Stolt ägare av skor jag inte kan gå i

Nu hade jag ju kunnat säga att jag inte har uppdaterat för att jag har haft massa med kul att göra, fullt upp. Och att jag senare idag skulle till Sävsjöfestivalen och ha det trevligt.

Det hade ju varit fruktansvärt trevligt att skriva.

Synd bara att det är skamlösa lögner alltihop.

Jag har inte gjort särskilt mycket alls.

Eller, ja. Igår var jag villig att gå ända hem från kvantum i spöregn (med ett ledsamt litet paraply, converse, leggings och jeansjacka. Lönt) för att hämta ut H&M-paketet som kom igår.
Så nu är jag proud owner av leopardprickiga strumpbyxor, en turkosblå BH i spets (jag kände faktiskt att världen behövde ta del av den här infornationen.) och, det bästa av allt, mian kära rosa skor med tio centimeter kilklack. Jag älskar dem.

Sedan finns det ju bara ett litet, litet problem. Jag kan inte gå i dem.

Men det funkar. Jag tar på mig dem och stapplar runt här hemma och hoppas att det blir bättre.

Eh, ja, det var väl det jag hade att berätta om mitt liv just nu.

Hoppas att alla skriver upp all relevant information. Hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0