När hösten skingrat myggen...

Igår skulle jag ju till skolan på morgonen. Jag gick ut när klockan var lite över åtta. Det var kallt, tyckte jag som gick med bara ben. Det var dimmigt och, ja, kallt.

Korkad som jag är (sitter nu i skuggan, 28 grader varmt och blå himmel) så trodde jag ju att hösten hade kommit. Bara för att vi skulle börja skolan, liksom. Så jag satt i soffan igår, tände ljus och stickade. Bara för att.

Fast sen kom jag på att det kanske kändes kallt på grund av att jag för det första var barbent, och för det andra för att jag inte varit utomhus (okej, inte ens vaken) så tidigt på morgonen på ett bra tag.

jag har aldrig påstått att jag är så smart som betygen säger. :'D

Nu ska jag ta på mig ett annat linne och sen ska jag träffa lilla Evis.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0