Lägesrapport


-Jag är hemma från min andra dag på Gislaveds gymnasium
-Jag har inte dött
-Min klass verkar faktiskt (än så länge) riktigt trevlig
-Jag hoppas och tror att jag kommer att trivas bra
-Jag är tvåhundratjugo kronor fattigare efter att ha betalat 100 för nollningen till treorna och 120 till biljetten till parkendiscot imorgon
-Jag hoppas att treorna är snälla med oss på nollningen
-Jag misstänker att de kommer att vara mindre snälla när de inser att vi inte har skrivit någon fjäsk-låt till dem
-Jag är grymt taggad på välkomstdag med tvåorna och treorna, nollning, förfest och parken imorgon i alla fall
-Fast att jag inte tänker bli full på nollningen eller förfesten
-Idag ska jag packa kläder till imorgon & se Gossip Girl, såklart.
- Det är fint väder idag, detta gör att jag knappt ser skärmen fast att jag sitter i skuggan


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0