It was my ego telling me why

Okej. Jag har kollat igenom mitt minneskort med bilderna jag tog i göteborg. Jag konstaterade att nej, jag tänker inte lägga ut några av dem på bloggen eftersom jag är en fruktansvärd fotograf. De bilder som inte är tagna på mig själv eller något annat fruktansvärt trist är mörka och suddiga.
Men jag ville ju inte avsluta en söndag som denna utan några som helst kort.

Så jag delar med mig av kort jag tog när jag hade tråkigt igår.

ja, observera att jag inte hade något bättre för mig.


Såhär kan man se ut när man har sovit över och vill låtsas att man bryr sig över huvudtaget om hur man ser ut.


...sedan kan man inse att man fryser om benen och vill vara snäppet bekvämare och ta på sig leopardleggings!

För övrigt - ja, det finns en anledning till att jag täcker ansiktet. Jag ville inte utsätta de få läsare jag har för ett sånt trauma. Man kan ju inte vara på topp jämt ;)

Förresten! Observera min snygg-kudde. Jag hjärta Hello Kitty.

Dagens låt? The Sounds - Ego.
Det är väl inte bara jag som vill vara lite ego en söndagkväll?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha jag försökte stänga av Spotify reklamen, inte ens att stänga av skärmen funkade ju :P Tortyr att behöva lyssna på

"Hej! My name is Daniel Lindström... scheck out maj new album, right here on spoddifaj" xD

2009-08-17 @ 18:36:21
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Fem gånger i timmen alstå ;) Men ses på onsdag! :)

2009-08-17 @ 18:36:55
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0