Sun is in the sky, oh why would I wanna be anywhere else?

Nu ska jag åka till min mormors stuga i Öreryd (ja, det är ungefär lika spännande som det låter.. tjugo minuter härifrån med bil, det är vi och tre danskar, typ. ) Men jag är pepp och vi ska titta på förstamaj-brasa. Och kolla på VHS, så high-tech är vi där uppe. Men det ska bli skönt också, det är liksom avskärmat från allt så man kan sitta och göra ingenting, men ändå finns det liksom el och vatten. Det finns en sjö också, jag funderar på att bada i ren protest bara för att alla säger att det är för kallt. Och så ska jag vara opepp på att jag inte kan åka på Popadelica.

Jag kommer tillbaka på lördag, förhoppningsvis utvilad och pigg.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Karin

"Annars finns det liksom el och vatten". Hahah!

2009-05-01 @ 11:15:41
URL: http://beatelspojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0