Intressant rubrik.

Äntligen fredag, jag har varit mycket lättad sedan matten igår när det blev klart att NO-provet flyttas fram till vecka nitton. Visserligen blir det väl inte lättare för det, men out of sight, out of mind, liksom.
Idag har jag låtit folk leka med mitt rubikskus-halsband, ätit alldeles för mycket och varit trött. Så har jag lyssnat på Midnight Show - The Killers. Och på engelskan när vi läste About a Boy (Penguin reader såklart) så konstaterade jag att den lilla killen i filmen har nu blivit mycket snygg och var med i Skins som mina vänner har blivit trött på att höra om eftersom jag pratar om det så ofta.
Annars, så händer väl inte så mycket. Jag har ungefär inga planer för helgen, utom att försöka göra lite bild, och jag skulle vilja gå på Popadelica den andra så mycket att det nästan gör ont. Eller Siesta eller Hultsfred för den delen. Men that's life, jag kommer få sitta hemma och tänka "tänk preciiiis nu så är det denochden festivalen och jag sitter hemma och dör."

Ehja. Hoppas att alla har en lika trevlig fredag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0