Highlights & lowlights

Jag var och jobbade idag ocksa. Har typ lost det dar med kladerna, jag tror inte att jag har sett ut som ett totalt miffo i alla fall. Idag fick jag kolla en massa lankar pa en massa sidor, stoppa saker i kuvert och soka efter offices in the middle east. Och sa fick jag ringa till olika foretag (CPD providers) och kolla att vi hade ratt uppgifter om dem. Ringa! Jag fick ringa! Jag holl pa att do. Det var inte sa kul. Verkligen skitlaskigt att ringa och saga en massa gatunamn som jag inte kunde uttala och halla pa. Men jag gjorde det i alla fall, sa nar jag hade lunch break sa kande jag att jag fortjanade en Galaxy cookie crumble. Det var sjukt gott... Hojdpunkten pa dagen! Sedan efter jobbet (jag later sa himla vuxen, hur cool ar jag?) sa gick jag till HMV och nu ar jag tre skivor och en NME rikare! (visserligen 25 pund fattigare, men fokusera pa det positiva!) Jag har antligen kopt Grace/Wastelands (med special edition dvd!) plus Does It Offend You, Yeah? och The Wombats skivor. Plus att jag har Skins-dvdn, hela season 1 och 2. Jag kommer att ha det ganska sa bra nar jag kommer hem.

Nu ska jag kolla pa Waterloo road och Gossip girl! (Det kanns lite som att jag lever mitt liv genom tvn. Hm.) Wohoo!

Kram och puss


Kommentarer
Postat av: Underjorden - Den Alternativa Musikbloggen

Du har väl inte glömt bort : Underjorden - Den Alternativa Musikbloggen?

2009-04-09 @ 11:44:17
URL: http://underjorden.devote.se
Postat av: Karin

Alltså jag fattar inte riktigt vad du håller på med : ). Är du i London på semester eller PRAO:ar du i London? Coolt i så fall!

2009-04-11 @ 19:16:01
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0