In your face

Eftersom jag har ett sådant hektiskt liv med saker att göra hela tiden (not) så har jag inte hunnit skriva om Video Music Awards, som jag kollade på i tisdags. Själva award-utdelningarna var väl inte så roliga i sig, jag menar, Britney Spears vann tre pris. Behöver jag säga mer? Men det roligaste var by far värden, Russel Brand. Jag förstår från bärjan inte hur han lyckades få det jobbet, en brittisk komiker med udda humor och tuperat hår. Jag tycker att han är asrolig, men det är det inte så många som tycker.. Han stod där i början med hans cockney-dialekt och började programmet med att sägan något i stil med :"I don't want to come across biased, but pleeeease, america, elect Barack Obama as you're president! Some people, I think they're called racists, say America isn't ready for a black president. It was nice of you to let that crazy cowboy George Bush give it a try, but america is ready for something new!
..Något sånt sa han. Alla amerikaner i publiken satt och kollade snett på honom och skakade på huvudet när han dissade republikanerna, men jag satt och garvade huvudet av mig. Och sedan fortsatte han med att have a go at The Jonas brothers, för att de hade "promise rings" på sig. Promise rings är alltså ringar som vissa amerikaner har på sig för att visa "no sex before marrige". Bland annat så sa han typ "Yeah and Madonna has won a few prizes over the years, she's sung "like a virgin". LIKE a virgn, jonas brothers, not ACTUALLY a virgin."
Hahaha, fatta var jag skrattade ihjäl mig.
Och sedan så slog Jordin Spaks tillbaka, när hon skulle dela ut en moonman för någon kategori så tog hon micken och sa något i stil med: "I just wanna say, promise rings are really good, not everyone wants to be a (bleeep)!"
Hahaha, in your face, Russel!



Behövs det säga att jag har mått dåligt i veckan och inte haft så mycket för mig efter skolan? :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0