databeroendet

..har faktiskt blivit bättre! Har inte varit inne på jättelänge (känns det som i alla fall, i mina mått xD). Jag hinner inte, prioriterar läxor, kompisar (hm, och tv! xD) framför datan nuförtiden.. Plus att min farbror från England var här förra veckan.. Träffar honom bara några gånger om året så måste ju ta vara på tiden, haha.
Och ja, vad kan jag säga.. det är väl bra att jag wastear mindre tid på internet, men jag bloggar ju aldrig längre heller.. Jaja, bättre att jag bloggar ibland fast har något att säga, än att jag sitter och skriver en massa skit hela tiden.. Det har blivit rätt mycket sånt på sista tiden, haha!

Igår och i fredags var jag i götebooorg! Åh vad jag tycker om den staden.. Och jag blev så sur när jag insåg att Håkan spelade på liseberg i fredags och jag inte fick gå. Buuhuu! Så det var väl en av anledningarna till att jag inte var på topp en fredag i september. Eller, let's put it this way: Jag var osocial och allmänt tjurig, på grund av:
-Att jag inte kunde se Håkan Hellström.
-Att vi inte hann åka in till stan och shoppa så in i helvete (vilket jag var totalt inställd på)
-Att vi åkte till Frölunda torg istället. No offence, mendet var verkligen så totalt inte roligt att shoppa där. H&M:et hade inte ens en Divided-avdelning! Skandal.
-Att jag visste att jag hade jättemycket att plugga i helgen.
- att vi skulle sova hos några som jag inte känner (mammas gamla kompis eller något). Det var ingenting personligt mot dem, det är bara det att jag hatar sånt.. Komma hem till någon man inte känner och behöva vara trevlig och inte alls tycka det är skämmigt att sova där.
-Att jag bara var allmänt trött och tjurig just då.
Ni kan väl tänka er hur kul det var att umgås med mig? Ehja. Men jag köpte i alla fall ett par gråa strumpbyxor. Som tröst.
Sedan på lördagen skulle vi till bokmässan då. Jag var helt pepp på detta, fast det var extremt mycket folk och jättevarmt. Nästa år ska jag definitivt fixa in mig på torsdag/fredag när det inte är öppet för allmänheten. Ingen aning om hur, men det ska väl gå. Jag får bli medlem i svenska kyrkan eller bli voluntär får amnesty eller något. Hur som helst, så lyckades jag bränna 200 spänn. Köpte fyra böcker, två tidningar och en skiva. Så nu äger jag min första Kent-skiva! Grattis på mig. Eller något. Okej, möjligtvis köpte jag den på grund av att den bara kostade 40 spänn och jag gillar Vy Från Ett Luftslott. Men det är säkert något sånt som man inte ska eller något.
Det fanns i alla fall världens bästa tidningsaffär. Där kunde jag ha hängt extremt länge. Det fanns typ alla tidningar i världen! Alla gubbmusiktidningar ifrån England som pappa brukar läsa fanns, Vouge från typ 20 länder, NME, och alla arty jättetjocka modetidningar (eller vad det kallas), typ i-D, Dazed & confused, Pop, Nylon och dem. Jag köpte i-D. Okejdå, mest för att den var billig och har massor av bilder som jag kan rita av. 

" ..In Fact This Kid Is A Class A Fool.
A Few Months Back Started Acting Keen,
Now He Reads i-D Magazine.."

Så med ett Hadouken-citat ska jag väl avsluta inlägget. Kanske göra något annat. Typ plugga till ett NOprov som jag inte kan någonting om som vi ska ha på tisdag. Eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0