Where I need to be

Jag försökte, jag lovar. Jag är hemma på två timmars hål på grund av att min klass är så stökig att vi behöver dela n på musiken, och jag tänkte att det skulle vara ett bra tillfälle att plugga. Jag har SO-prov imorgon, på första världskriget. Då är det ju jävligt smart att skita i det fram tills idag. Tror ni jag når upp i MVG bara för att jag har lyssnat på lektionerna? Jo, men det funkar säkert. Inte. Åååh, sån ångest. Och vi har fått en ny lärare och han är skitsträng med betygen, så om inte jag får typ alla rätt på provet och skriver skitbra på MVG-frågan så kommer han att sänka mig terminsbetyg. Och det klarar jag inte av. Så I know where I need to be hela dagen och kvällen. Heeej, so-anteckningar och alla häften. Trevligt att träffas.

Jag måste renskriva minst tio sidor i svenskan också. Och helst skriva en laborationsrapport till Naturkunskapen. Och göra matteläxan. Egentligen plugga till spanskan också, men Clara är så snäll att hon skjuter upp det till miercoles despues del vacaciones.

Så vad i helvete gör jag här? I have no idea. Jag klarar inte av mer plugg just nu. Kan vi inte bara spola fram till fredag eftermiddag? Alla prov och läxor fixade, självklart MVG på allt. Då kan jag chilla och packa. För jag åker till freaking London på lördag! Längtar. Som fan. Jag har förberett mig väl, gjorde packlista på matten igår. För att jag fick MVG på provet! hell to the yeeaaah. Ja, jag skryter, men jag är stolt som fan. Jag fick typ högst i klassen! Okej, det här kommer aldrig att hända igen, därför är jag glad dubbelt.

Det här inlägget var ju ovanligt innehållslöst. Mer än vanligt, menar jag då. Jag får skylla på tanklöshet, vilket jag kommer göra när jag bara får VG på SOn. (Nej, VG är inte dåligt men jag har världens jävla prestationsångest så säg ingenting. För mig så är allt under MVG kasst i svenska, engelska, spanska och SO. Men bara för mig.)

Nu ska jag faktiskt ta och läsa igenom det där häftet om en ung generations död.

Hoppas att ni har det lite bättre än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0