Jag unnar mig kladdkaka

Jag måste ursäkta för att min blogg har varit en skolblogg de senaste veckorna, men det har varit det enda jag har kunnat tänka på. Men nu är svenska-deckaren inlämnad, SO-provet gjort, NO-labben skriven, och allt annat jag hade. Så jävla wonderful Jag är helt relaxad idag. Som jag inte har varit på typ en månad. SÅåjag har bakat kladdkaka, för att fira. Men nu ska jag städa upp i köket (det syns att ja har bakat!) Och sedan ska jag packa. Till england. För vi åker i freaking morgon! Så om jag inte skriver igen, Hejdå. Ha det bra på lovet. Och jag skulle bli jätteglad om någon skulle kommentera när jag är borta. Ja, jag är desperat för läsare. Om ni undrar.

Kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0