Hot or not hade jag sagt om jag var seriös.

Nu när jag ändå var inne på det där med kändisbloggar, kan jag väl förvandlas till en modebloggare för en dag också. För det är så att jag har snott en skjorta av mamma för att den är så skön att jag smäller av, och jag måste bara veta om det ser normalt (eller i alla fall okej nog att vistas utomhus med den) eller om jag ser ut som en skogshuggare/bonde i den.
Eftersom jag har mycket roligt ibland så har jag levt mig in i modebloggar-rollen helhjärtat, poser och allt.












(alltså, ska man göra det ska man göra det ordentligt. massor av bilder.)

Ja, jag är mycket seriös nu. Let me know what you think, snäälla?





...Och så måste jag väga upp med en mycket smickrande bild på mig, straight outta studiedagen i Töllstorp.

Kommentarer
Postat av: MANGO

aww sötizzzzzz! skjortan ser superduper mys ut!

2008-10-18 @ 21:48:35
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0