.

Letar du efter underkläder? Frågar Lindexreklamen.

Hell no. Jag letar efter en mp3jävel som håller i minst ett år. Jag köpte min senaste i Maj. Nu börjar den ge upp. Det är.. knappt 5 månader. Vad fan, Creative. Nu får ni skärpa er. Bara för att jag råkar missbruka min Zen så borde den väl ändå hålla? Ett halvår, i alla fall? Men nej, nej. Idag på svenskan bestämde sig den för att börja surra på Last of the small town playboys. Och varje jävla låt som finns i playlisten. Och alla låtar på hela minnet. Jag trodde att det var fel på hörlurarna, om det bara vore så väl. Men ljudet är perfekt om jag byter så den spelar radio! Så fort jag byter vanlig musik så låter allting helt surrigt. Typ som när ett par högtalare är på väg att gå sönder, när de nästan lägger av helt och surrar så in i helvete så man knappt hör musiken. Så låter det.

Jag har ännu inte kommit på vad jag ska göra åt det här, och jag måste äta och byta om innan träningen. Så jag får gå och vara olycklig och orolig över min kära mp3 tills en annan dag.

Jag hoppas innerligt att era mp3:er mår bättre än min. Detta är ett öde som ingen förtjänar.

Från en förkrossad Miranda.

(Okej, det sista kanske var att ta i liiite. Ta det med en deciliter salt. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0