Ångestångestångest

eller något. När man har slösat bort kvällen med att äta choklad och chips och kollat på tv, kommer på alla tvåhundra läxor man måste göra och har ont i huvudet och desutom måste hinna med att packa/planera inför resan om en vecka,

då vet man att man har en del att göra. Eller så känns det för mig i alla fall. Nivet när man tror att man har typ 356 saker att göra när det är typ 7. Men det är ändå alldeles för mycket.

Nu ska jag gå och skrivaskrivaskriva. Jag kommer aldrig att bli färdig i tid. Läxhat.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Var med och tävla om en parfym från DKNY i min blogg! :)

2008-10-19 @ 12:39:03
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0