Sorry, folks!

Okej. Nu är det såhär att jag har något att berätta. Eller erkänna kanske är bättre. Jag var på biblioteket idag. Och jag har sagt till mig själv att det inte är bra för mig att gå dig. Jag bara lånar med mig en massa skit. Och idag kändes det som att jag lånade med mig så mycket att det inte fanns något kvar. liksom, detta kommer vara samtalsämnet där imorgon... När en stackars pensionär kommer och vill låna lite böcker.

- Jaha, var har ni alla böcker idag då??
- Nej, tyvärr är det så att det kom in en flicka vid namnet Miranda, som kom hit igår med hennes syster och två kompisar. De lånade ut allt som fanns, så tyvärr har vi ingenting kvar till er.

...Så så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0