Jag drömmer mig bort till sång och musik

Fasen också. Jag tänkte ju hinna tona håret idag. Men jag kommer inte att orka det. Jag var nämligen så duktig så att jag var ute och gick innan. Så jag är helt slut nu. Eller så. För jag ska följa med min syster på bio ikväll, och då måste jag klä på mig. (Jag misstänker att alla kommer att låtsas att de inte känner mig om jag kommer osminkad, oplattat hår, med för stora leggings, vitt linne med chokladfläck och världens största hoodtröja.) Jag tror att det kommer att ta tillräckligt av min energi.
För övrigt så har jag suttit och nördat mig på cdon ganska länge nu. Jag tänkte kolla igenom alla "två skivor för 49 kr/st" men jag hann komma till typ sida 28 när jag insåg att det fanns cirka 70 sidor. Så jag stängde ner. För min egen hälsa. Sedan skrev jag en önskelista, den blev fyra skivor lång.

Markus Krunegård - Markusevangeliet
The Libertines - The Libertines
Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement
Kristian Anttila - Lille Napoleon

...Typ så. Jag tänkte att jag får ta och önska mig alla skivor som jag inte har råd med (läs: alla över hundra kronor)

Men nu så ska jag kolla på Hype på svt.se hade jag tänkt mig. Jag glömmer alltis bort att kolla på det när det går.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0