Jag dissar bloggen, tralalalala

Okej, I'm sorry för att jag aldrig bloggar men grejen är att laptopen är sönder så jag måste låna pappas om jag vill vara inne och den är typ aldrig ledig. Plus all skola och dansen och läxor och kompisar. Så det har blivit lite hejdå dator på sista tiden. Men ja. Ingenting har hänt, kan jag väl säga.
Eller ja, igår så var det en grej på gymnasiet på kvällen, när man skulle gå runt till tre olika program och lyssna på lärare som pratar om det och så. Så jag var på estet musik, estet bild och form, och samhäll. Så nu kan jag med öppna armar välkomna beslutsångest och kval ända fram till skolan börjar i augusti igen! Åh, vad kul. Jag var från början inte så pepp på bild och form, så det blir det antagligen inte. Estet musik verkade jättekul när vi var och lyssnade, plus att läraren hette Örjan och verkar jättesnäll. Saken är bara att jag inte ät så bra på musik. Eller så. Och hur låter det, jo jag går estet musik fast jag klarar inte riktigt av musikdelen.
Man KAN börja där och lära sig instrumenten och noter from scratch, men jag är rädd att jag ska verka som världens mest blåsta människa om jag kommer dig och typ "nämen asså ööh aah jag typ tänkte att jag skulle lära mig det." Och fast att jag inte vill vara det så tänker jag för mycket på vad andra tycker om mig. Men jag är rätt pepp på att gå det i alla fall, och mitt musikaliska geni of a friend ska ta på sig att lära mig lite noter. Är det tänkt.
Och sen så ska jag börja spela gitarr (och jag MÅSTE gå vidare och inte bara spela Söndermarken och knocking on heavens door bara för att jag kan dem!). Just nu, andra dagen, så är jag fortfarande pepp så jag sitter och spelar medans jag kollar på ugly betty och förhör brodern min på sina NO-läxor. Förhoppningsvis så kommer det fortsätta såhär och jag är en guitar hero by the end of the year. Är det tänkt.

Men nu är det såhär att jag ska kolla på Ugly Betty och dricka vatten (Jag har slutat med saft, efter att tandläkaren sa att man skulle dricka det högst två gånger i veckan! Nu är jag strictly vatten. :'D)

I alla fall. Så är det. Nu ska jag göra det och oroa mig för gympan imorgon. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0