Hjärter dam, jag ver hur det känns.

Hej.

Jag tänkte göra som jag precis gjorde på bilddagboken och uppdatera lite eftersom jag inte har varit inne på datan på länge (med mina mått).
Så jag tänkte rapportera om att jag hatar mina ögon för att jag har någon sorts eksem/allergisk reaktion mot något som gör att det kliar och blir rött och jag måste smörja med kortison och jag får inte sminka mig på en vecka (utan att låta som en fjortis, så är det nästan det värsta.) Eller ja, det både isar och det bränns, som Lasse W säger.

Igår kväll hängde jag med mina favorittjejer och vi åt pizza och godis och kollade på idol. Fast efter att jag åt en hel pizza så drack jag mest vatten.

Idag planerar jag att göra mest ingenting. Jag ska kolla på Lipstick Jungle, Top Model och en repris av Europe Music Awards. Och äta choklad. Det ska bli freaking lovely. Och sedan så ska jag koncentrera mig på att inte hänga upp mig på:
- Att jag inte har en kille
- Att jag inte är jätteglad fast att jag inte har haft det svårt (What can you want when you've got it all undrar Carl & Pete och det frågar jag mig själv också.)
- Att jag inte ska oroa mig för att jag och Hanna ska leda en gympalektion på torsdag och vi ska ha dans och det är val och jag är rädd att det inte ska vara någon som väljer det och jag är rädd för att någon ska välja det. Jag kommer ändå inte få VG.
- Tusen andra saker som känns mycket jobbigare än vad de är.

Don't worry, be happy, får jag väl säga och skita i allt.

Kram och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0