Guess who´s back

Ohyes, jag är sedan igår vid kvart i sex tillbaka i gvd. Hade gärna stannat en vecka till eller två, men jag har ju skola att tänka på också. Så det blev hejdå London och hej hej Gislaved. Jag har haft det freaking great, och jag ska skriva om det någon gång, men just nu har jag fullt upp med att se idol på nätet. För man kan ju inte missa en minut av fredagsfinalerna. Eller ja. Det är väl möjligt att jag spolar fram lite när det blir tråkigt, jag ville mest se Lars "skandalframträdande", det verkar vara det enda spännande i det här programmet. De som känner mig vet att jag lyssnar på nästan all musik, men schlager klarar jag inte av.


Nu ska jag gå tillbaka till idol, så medans jag gör detta så vill jag gärna veta om jag har missat under veckan. Så whatever som har hänt, som jag har missat. Anythiiing?


KRAM.


Kommentarer
Postat av: Finn

Svar: Jaha men gud vad roligt! Semester eller?

// Finn

2008-11-02 @ 17:11:42
URL: http://finnenbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0