???

Här tänkte jag skriva ett blogginlägg. Men jag har inte så mycket att skriva om. Faktiskt. Så anyone som hittar hit får gärna hoppa över, jag tänkte bara ge ett livstecken. Och säga att idag har jag/ska jag:
- Hängt på biblioteket och letat skivor
- Hängt vid godiset på konsum med min syster
- Suttit i soffan och ätit gräddstuvad oxpytt (det är by the way ingenting jag rekommenderar. Jag gillar pyttipanna som det är. Why fix it when it's not broken, liksom?
- Kollat på top model och lipstick jungle
- Ska kolla på mera lipstick jungle
- Ska äta godis
- Ska ladda in några skivor till min mp3 som jag inte hann förra veckan
- Tona håret mörkare
- Äta lite mera godis
- Vara orolig för att mina vänner ska börja dricka fast jag vet att de inte kommer det
- Vara glad för att jag inte har några läxor
- Hinta alla att det är min födelsedag på måndag.

Det var väl typ det. Jag har en händelserik eftermiddag framför mig, det kan jag då säga. Men vet ni att nu ska jag gå och se om någonting händer häromkring i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0