..Så nu sitter jag här igen.

Jahapp, big surprise. Nu sitter jag här och skriver när jagär depp. Idag har jag inte gjort ett skit. och inte igår heller. Och inte i tisdags heller. eller i måndags. Kul liv.

Grejen är, att i vanliga fall skule jag inte få ångest för att jag drar hem vid halv fyra och sitter och sitter en dag. Men nu är det ju så att jag inte har gjort något annat på hela veckan. Men jag har nästan en anledning. Alla mina andra kompisar var busy på annat håll, tro mig, jag har försökt fixa planer. Men det är familjefödelsedagar, det är pojkvänner och det är träningar.
Men, men. Jag klarar mig. Jag får se till att fixa lite plääns för imorgon, för annars tror jag att jag kommer waste away här hemma. Av tristess.
Men sen hjälper det ju inte med gladkänslorna att jag har ont som fan i min nagel och att min Mp3 inte kom i posten idag. (Jag råkade för övrigt dränka min i schampo. Not intentional. Idioot.)

Så här sitter jag och lyssnar på Burma - Dirty Pretty Things.

Men jag tror att jag ska ytterligare förstärka känslan av att jag inte har något liv genom att gå ut på en promenad. Ja jag känner mig som en pensionär.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0