If I didn't know better

Idag är det ju då fredag. Och jag ska snrt dralla iväg till Hanna, så ska vi åka till Borås. Och då ska jag shoppa. Som fan. x)
Men vilken tur att jag är på bra humör idag och inte bryr mig om att vi frågade hava gvd om de ville åka med. Men F skulle vara med O och det fattar man ju att hon vill. Men att de sen tillsammans med Lina också skulle dit? Hmm, if I din't know better, I'd say they were dissing us ;P

Men jag är utvilad och glad i alla fall, har firat valborg med mormor och lillasyster i stugan och sovit över där. Ja, jag vet att jag är mobbad :'D Men vafan, hur kul är det att dra iväg till brasan i gislaved och supa sig full och vara allmänt überfjortis? Inte så himla kul. För jag vill inte dricka och jag ser inte poängen i att göra det heller. "amevafaan, det är kul ju!!"   -jomen ellerhur, jag tycker också att hon som står bakom träden och spyr ser ut att ha the time of her liiife.
Sen ska vi ju inte gå in på att i rätt umgänge så uppför vi oss tillräckligt förvirrat utan alkohol. So there.

Och nu ska jag gå.

over and out från a never-been-nyktrare Miranda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0